woensdag 31 december 2014

Hallo allemaal!

Het einde van 2014 in zicht en 2015 gluurt al om de hoek! Ik heb er zin in! Heb een mooi en druk jaar gehad met onze uitbreiding van onze dames. Tuurlijk ook druk aan het haken geweest maar er is wel minder tijd voor.

Ik had laatst een bestelling van een poncho voor een vriendin van mij haar dochter, die heb ik gemaakt en ook gelijk een muts bij gemaakt op de breiring, ideaal ding! Deze heb ik gemaakt met de Royal van de Zeeman.

 Deze ff beer heb ik binnen twee dagen gehaakt, met stoned washed. Wat haakt dat beertje makkelijk weg! Ik vind hem heel mooi geworden voor een eerste keer.
 Ein-de-lijk heb ik Dirk af, ik heb de hele tijd ruzie met zijn oor gehad maar nu weet ik waar de fout lag en is het me gelukt! Kira had ik al eerder gemaakt en deze was ook zo klaar. Beiden met stoned washed gemaakt. Wat een mooi effect geeft dat! Deze twee ga ik 2 januari afscheid van nemen, ze zijn voor een vriendin haar kinderen en ik ben heel erg benieuwd wat ze ervan gaat vinden!
Ik wil iedereen een hele fijne jaarwisseling wensen met veel creatieve werkjes en heel veel liefde en geluk!!

Groeten Debbie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten