zondag 9 juni 2013

Hallo,

Een vriendin van mij is zwanger en nu ben ik druk de voorbereidingen aan het maken voor een
mooie luiertaart. Nu ben ik eerst bezig geweest met Guido de Ooievaar, sorry voor de slechte foto's


Ik ben ook niet handig met de foto's hierin
bewerken, hij doet gewoon waar die zin in heeft.
En ik moet me aanpassen.....zucht.....:-)


Maar Guido heeft een sjaal gekregen ik vond
dat er wel bij passen en het geeft meer kleur.
Het  patroon komt uit het boekje
babycadeautjes haken van Annemarie Arts.


Volgende week zal ik luiers en karton halen en dan aan de slag met de taart......heb er zin in!!! :-)
Voor nu zeg ik weltrusten!

Liefs Debbie


1 opmerking:

  1. ohhh wat weer leuk!!! knap hoor... jammer dat ik niet die zwangere vriendin ben ;-)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen